AÇIN KUR’AN’I OKUYUN HOCAYA NE GEREK VAR ! – Tevessül – Özel Video

Acın gitti mi? Acısı gitti mi? Sinan’ın bileği hastaydı da ona bir ilaç verdik daha doğrusu sen ilaç istedin doğru mu? Niye istedin, niye kendin doğadan toplamadın? Mesela senin bileğine sürdüğün şey nebatattan terkip olunuyor, değil mi? Yani doğada şu ot, şu bitki, şu tür. Şu bakteri falan, bunların terkibi sonucu oluyor doğru mudur? Sen…

Görüntüle

DEİSTLERİN KULAK KAPATTIĞI HADİSLER

Merhabalar.Benim Adım Furkan. Çok garip bir soruyla başlayacağım ve bu soruma el hareketleriniz ile cevap vermenizi istiyorum ağabey tamam mı? Ama yani canlı yayına görüntüleriniz gidiyor sizinde iki tane kamera var şurada lütfen el hareketlerinde problem olmasın. Tamam sorumu soruyorum abi hazır mıyız? Aşağı ne taraftadır? Hemen hemen hepimiz şöyle cevap verdik değil mi? aşağıyı…

Görüntüle

ALLAH’A İNANMAYANLARIN CEVAP VERMESİ GEREKEN 6 SORU – ORGANLAR

Bugün dışarıda eskilerden tanıdığım bir kardeşle denk geldim. Böyle kardeş selam verdi. Ben çıkarmakta zorlandım biraz. Sonra geldi ‘Abi eskiden gelip gidiyordum hayalhaneme.’ falan dedi. ‘Ne güzel, şimdi niye gitmiyorsun?’ dedim. ‘Hayatımın bakışı ve görüşü değişti. Artık Almanya’da makale yazıyorum.’ falan dedi. Herhalde üniversitede de vazife almış anladığım kadarıyla. Dedim ‘Çok güzel eyvallah, yap bunları…

Görüntüle

KIYAMETİN EN BÜYÜK ALAMETİ GELDİ (Soru-Cevap)

Bütün dünya sizin cümlelerinizi, kelimelerinizi duymasını isteseydiniz ne söylerdiniz? “La İlahe İllallah Muhammedür Rasulullah” derdim Bütün dünyanın buna şahit olması ne demek biliyor musun sen? Senin adın ne? Tekin? Pek Tekin biriymişsin sen, güzel. Sen de öyle yap. ‘Muhammedür Rasulullah’ de gökler bile duysun. Taşlar duysun, denizde balıklar duysun Onlar da sana şahit olsun. Kur’an-ı…

Görüntüle