ŞİRK NEDEN EN BÜYÜK TEHLİKEDİR

Aziz kardeşlerim, bir insan, ve Müslüman, ne kadar bu kulluk kelimesinden, haz duyuyorsa, Müslümanlığı o kadar iyidir. Müslümanlık, Allah’a kul olduğunun tadını almakla başlar. Bu tadı alamayan, gerçek bir Müslümanlık yaşayamaz. Tadamaz ondan birşey. Bu nedenle bizim, kelime-i şehadet söylerken, ben şahitlik ederim ki, derken Resûlullah Sallâllâhü Aleyhi ve Sellem’i bile, Allah’ın, kulu olarak tanıttığımızdan…

“Hadi Göster İnanayım” Ateist VS Müslüman – İman Etti Mi ?

Hangi dine mensupsun? Bir dine mensup degilim. -Sınav olsa da olmasa da buna göz yuman bir Tanrıya iman etmeyi reddediyordum -Neden böyle bir şeyler yapıyorsunuz Neden insanlara sürekli gelip de, hangi dine mensup olduğunu sorup da Neden onlara şey yapıyorsunuz, dinlerini sorguluyorsunuz ki? Herşeye gücü yetiyorsa kendisi neden çıkıp gözükmüyor? Bir dönem şeye bile inanmıştım…

FİL DİŞİ MACUNU DENEYİ – Sürpriz Sonlu

Kayıtta mıyız? Şunu kayıtta girdik mi? Bu kayıda girdik mi? Evet arkadaşlar bugün fil dişi macunu deneyi yapacağız. (Müzik) Heyecanlıyım ben de çünkü izlediklerime göre farklı eğlenceli bir durum. Bizde yani bir sürprizle karşılaşabiliriz Başlayalım mı? öncelikle malzemelerimizi tanıyalım mı? Hidrojen peroksit yani oksijenli su. Soğuk içiniz! şaka yaptım içmeyiniz. Şimdi bu deneyi öncelikle evde…

ALLAH’A İNANMAYANLARIN CEVAP VERMESİ GEREKEN 6 SORU – ORGANLAR

Bugün dışarıda eskilerden tanıdığım bir kardeşle denk geldim. Böyle kardeş selam verdi. Ben çıkarmakta zorlandım biraz. Sonra geldi ‘Abi eskiden gelip gidiyordum hayalhaneme.’ falan dedi. ‘Ne güzel, şimdi niye gitmiyorsun?’ dedim. ‘Hayatımın bakışı ve görüşü değişti. Artık Almanya’da makale yazıyorum.’ falan dedi. Herhalde üniversitede de vazife almış anladığım kadarıyla. Dedim ‘Çok güzel eyvallah, yap bunları…

HAFIZA GELİŞTİRİCİ 3 MÜKEMMEL TEKNİK – (Özel Video)

Şimdi benim günlük hayatta yaşadığım olaylar ve sahneler, bu salonda bu masada oturduğum gibi sakin gerçekleşmiyor. Şu an bir ders işleyeceğiz Ve ben bu derse hazırlanıp geldim öyle değil mi, saatlerdir odadayım okuma yapıyorum, ders çalışıyorum ve zihnim nasıl? Zihnimi bunun zıddıyla meşgul edebilecek bir olay var mı? Hiçbir olay yok. Yani saatlerdir okumuşsun gelmişsin…